lägga ner?

Jag försvarar absolut inget som skrivigts fast jag som vuxen ( ja jag ser mig själv som det) människa kan verkligen sätta mig in i din sitvation. Eftersom att jag fungerar precis som du vet jag att man i stundens hetta skriver ,säger precis det som faller in.. Jag vet att du inte menar orden som står där att du nu i efterhand vet att det är riktigt elakt och fel att säga så .. Men ju fler som hackar på en ju mer envis blir man och av ren princip låter man det stå kvar bara precis för att det svider i andras ögon!

Om man skriver på sin blogg SIN blogg som man skaffat för att få skriva av sina egna kännslor lätta sitt hjärta ger det då automatiskt  rätt för andra att hacka på en? Välj inte att gå in och läsa om ni inte kan axeptera det ni kommer läsa utan att ni behöver skriva kommentarer så som ni anmält innlägget eller att ta bort det annars behöver du aldrig mer komma hit! vad är det? Skit i att läsa då!

Jag vet själv hur det funkar.. jag skriver här det jag tycker och tänker och vill någon läsa, lägga ner sin tid och ork på att bli arg, kommentera så fine för mig!! Ni mår sämre av det än vad jag någonsin kommer göra...

Men att kalla sig mogen för att minuten senare skicka ett mejl till mig på facebook ,för att samma sekund man tryckt på sänd blocka mig så jag inte kan svara det kallar jag inte moget det kallar jag patetiskt! Du är en patetisk människa...  sitter och skyddar sig bakom en blocka knapp...Vad skulle du kunna göra mig? Inte funderar du väl på att lägga pengar på att komma ner? haha för det är jag väl ändå inte värd? skulle inte tro att jag förtjänar det ... villket skit snack!

Jag var där jag tog farväl , av en underbar människa med många minnen.. jag har inget att ha dåligt sammvete för men tydligen var det en väldigt öm punkt då det var en sak ni inte klarade av att höra! Det spelar ingen roll om man inte tyckte att man kände henne, hade annat planerat den dagen... det är din familj ... Man lägger allt åt sidan för en stund och säger farväl!! Om något så visar man sin respekt ...

Kom inte med snacket att hon inte förtjänade att ni gick jävla skit snack! Bara att du tar dom orden i din mun får mig att villja kräka på dig! Det är din egen mamma du pratar om förstår du det din MAMMA? hur kan man bara säga så!

Jag önskar er inget gott i livet ONT förtjänar ONT!!

 









Kommentarer
Postat av: Anonym

Trevlig Helg!

2011-03-18 @ 11:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0