Fredag




Blev en snabb runda till nova igår efter jobb hittade ett par skor just det jag letade efter faktiskt=) sen fick jag snabba  mig hem till mamma o pappa och fixa till mig lite ...Halv sju blev jag och pappa upphämtade av håkan och det bar in till malmö då det var dax för mekonomens årliga jul fest för verkstäderna... Mycket folk och en massa jul mat överallt... blev en lyckad kväll .... kom hem runt halv elva skulle gå och tvätta av mig smink o sånt shit  men hade visst inget vatten ... snällt att brevbäraren hade missat just vår brevlåda med ett medelande om att dom skulle stänga av vattnet under natten pga  att dom skulle byta ledningar eller var det nu hette... så fick vara så snäll att ta fram våtservetter...
Idag så har jag inte gjort rent för mycket på jobb känns det som .... fick dock bilen tvättad både ute och innne...  Och nu e det helg hur skönt som helst... ska iväg i morgon  på jul fest med thords jobb.. ska upp till helsingborg och äta jul mat och kolla på hasse anderson med kompani uppträda.. sen spendera natten på hotell=) 

trevlig helg.

Kommentarer
Postat av: Din vän

Vad fin din bild är! Jag tycker lätt du ska ha den på förstasidan!! Verkligen superfin!!!:)

2008-12-07 @ 18:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0