Hemma fru

Ska testa på det här med blogg nu tänkte jag=)



Känner mig som en riktig hemma fru idag...  Diskade i morse innan jag gick till jobb...
jobbade hela dagen mellan 7-4 kom hem plockade fram mat började så smått med den eftersom jag vissste att thord skulle bli lite senare.. La in en maskin tvätt plocka undan litta här hemma medans jag väntade på mannen i huset... Sen  laga jag klart maten och hängde upp tvätten ... Känner mig som 40 eller nått... =)  

tänkte jag skulle testa det här med blogg verkar ju som alla har en nu för tiden... 

 Nu e jag mätt i magen och ska lägga mig på soffan =)


Kommentarer
Postat av: Terry

Lika söt som vanligt ;)

2008-12-02 @ 20:27:38
Postat av: Anonym

Det är du som är mannen i huset!

2008-12-07 @ 18:40:49
Postat av: Anonym

Fuck off man...

2010-07-14 @ 18:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0