lusse bullar=)



Jobb 7-4.... kom hem bakade lusse bullar som blev riktigt roda=)  Okej det var ett missförstånd... tur det för tycker inte om att folk säger att jag gjort saker som jag är helt oskyldig till...  nu väntar jag på att tvätten ska bli klar så jag kan hänga upp den och sen gå och lägga mig i sängen brevid mannen min och kolla på filmen han startat... jag lär väl sova före han ändå fast han redan legat där en stund hehe.. jag sover ju typ innan jag lagt huvet på kudden...=) 
Annars har jag nog inget vettigt att skriva... 

snart jul...

Kommentarer
Postat av: jessica

nu har syrran osså blogg.... hoppas på att få smaka bullarna en dag

2008-12-09 @ 22:55:22
URL: http://jezzi.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja, jag vill med äta lussebulle. Kunde du inte kört inom mig lämnat av en halva ivarjefall?

2008-12-10 @ 17:28:24
Postat av: Anonym

Jag tycker förresten att du ska lägga in en bild på dina lussebullar! Annars kan du få lägga in på mina muffinsar... och skriva att det är du som gjort dem.. om du inte har något annat att skriva om vill säga.. säg till så skickar jag över bilderna.

2008-12-10 @ 17:35:49
Postat av: Anonym

Okej, inga problem! Jag skickar bilderna på momangen!

2008-12-10 @ 17:40:41
Postat av: Anonym

Ja du kan skriva att du gjort dem oxå, ingen fara!:)

2008-12-10 @ 17:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0