Tisdag



Igår var det bio med jobbet bjöd med mig becca och hanna oxå =) det var en förhands visning av allt flyter ...
Filmen var helt klart se värd men kanske ingen jag skulle se igen... handlar om ett par medelålders män som ska börja med konst sim  haha ... Män passar mindre bra i badräkt ...... Men filmen ger ett par skratt så har du inget att göra i mellan dagarna gå och se den...=)




 Ja vill bara påminna er alla om att komma ihåg att tanka haha annars kan det sluta som för mig och sytser yster idag soppe torsk på väg hem från media markt ...tack thord för du kom med dunken och hjälpte oss... men vaa fan på mätaren stog det 7 mil till men det kom vi ju ente=)


Ja sen får jag väl nämna det alla skriver och pratar om idag... jord bävningen i morrse.. stog där och skulle äta min frukost och kännde bara hur HELA huset gunngade såg blom krykan på bodet stå och vippa... ocg thord som stog på toa och skulle precis till att kissa fick pausa för hela toan gunga haha=) 
shit verkar vara en ganska stor för att komma här i sverige...  men kanske oxå den ända man får uppleva i sitt liv man vet aldrig...

I morgon e det dax för träning... känns ändå helt okej... =)

Go natt...

Kommentarer
Postat av: jessica

snor din bild syster yster :P

2008-12-16 @ 23:40:23
Postat av: Anonym

Filmen sög, men dey var kul att gå på bio med er!!:)

2008-12-17 @ 18:59:17
Postat av: Anonym

Förresten! Tills en annan gång vill jag gärna veta vems bil det var som fick soppeknas! Kan du skriva ut det tack så man kan få en chans att undvika drabbas i framtiden?

2008-12-17 @ 19:01:46
Postat av: Jessica

Det förra inlägget fick fel adress till bloggen!! de ska va www.jezzi.blogg.se annars kommer ni inte till min :D.. Sorry

2008-12-20 @ 23:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0