uppdatering.



Ja denna veckan började i måndas med en timme i kö för att komma UT i från nova... jag och hanna hade vatt där och skulle fixa de sista jul klapparna...eftersom vi e ute i sista minuten=) Jävla idioter som inte fattar att man står inte där för att man tycker att det är roligt ..så dom börjar tränga sig och sånt... men som tur var klämde vi dom haha så ingen kom förbi oss=)

Sen på tisdagen bar det av till min mobror gert... han och thord e liiiide tajta=) haha
där träffade vi mammas släkt  kusinerna som hade kommit hem från kina och dom andra som bor utspritt=)

på onsdags morgon när man vaknade var det ju jul afton...Inte lika roligt som när man var barn men paket e ju aldrig fel=) blir man aldrig för gammal för...=) Jag jessica och thord stack in till mamma o pappa och handlade frukost med oss så åt det där inne för sen skulle thord vidare till lomma för att fira jul med sin familj...
Sen blev det en familje dag i soffan vi kollade på arn ....
Eftersom vi inte är så glada för jul maten i vår familj eller ja pappa e men inte vi andra så igår hade vi bestämmt att det var fondy som stog på menyn.. riktigt gott=)


Efter maten var det dax för julklappar=)  lite bilder kommer ... har inte fottat allt bara det jag kom ihåg innan jag satte in det på sina platser i skåp och sånt=)




Fler familje medlemmar i den röda chilli serien=)




voffelgärn=) som blev invigt till frukost i morse...=) mycket gott med sylt och grädde=)



Fick dom här fina av thords familj=)




Detta står på toa nu=) fick ändra om lite i skåpet så tandborst muggen fick plats,... vill inte ha den ute på vasken för thord har sagt att tandborsten sammlar på sig massa bajs partiklar ...UCH... 


sen har jag inte fottat fler jul klappar men där var mer. lite gott och blandat...=).... kanske kommer när jag har tid...=)

så en lien uppdatering av min jul... nu ska jag göra mig ordning o kanske hitt på nått idag..





Kommentarer
Postat av: Elin

exakt samma våffeljärn fick jag hihihi

2008-12-25 @ 15:30:57
Postat av: Anonym

Så fina saker du fick, såg ingen bild på julklappen från mig dock...

2008-12-25 @ 17:18:56
Postat av: jenny

Shit, vad fina grejer!

2008-12-27 @ 12:54:47
URL: http://jnfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0