Fredag



Ja så när man vaknade i morse såg det ut så här utanför våran dörr... ett nytt snö väder hade kommit under natten ..tyvär stannar det ju aldrig kvar här nere... och samma sak denna gång .... för nu e allt närstan borta igen....
Idag är det fredag hur skönt som helst man kan slappa litta... längar sjukt mycket nu till semestern mellan jul och nyår och även ett par dagar efter nyår.. ska bli gött... pallade inte laga mat idag för jag var inte hungrig k'änns som jag har ätit hela dagen hehe pepparkakor lusse bulle godis ja o lunch på de=) Så efter thord hade lagat makaroner och köttbullar till sig så skulle vi gå och vila en stund innan idol ...det var klockan sex och thord sover än=) tur det är fredag så han inte ska upp i morgon..  försökte väcka han när idol började men icke.... han är typ omöjlig att få liv i..
Nu är idol snart slut.. ska bli kul att se vem som vinner.. tycker det e skit samma för båda kommer bli artister ändå..
I morgon skulle jag nattvandra haha jaa du läste rätt med lissan men hon ringde idag och sa att jag slapp .. vad skönt hehe inte riktigt mig grej men ville ställa upp för henne eftersom dom fattades folk och det är hon med flera föräldrar som startat det här med nattvandring i byn... men nu blev det inte så .. så nu åker vi nog till svedala istället i morron.. thord skulle mecka litta med bilen sen hoppas han väl på snö och halka så han kan åka brett...=)  Det skulle nog inte bli snö men vem litar på väderleks rapporten lixom..
Snart e det dax att hänga upp andra maskinen tvätt för ikväll... duktig jag känner mig... tur att vi har tvätt maskin hemma annars hade vi aldrig haft rena kläder haha... palla med boka tid i tvätt stuga och sånt.. gå och asa tung tvätt hur långt som helst... skönt att slippa faktiskt....
Har även diskat nu under idol reklamen så man slipper se det i morgon när man vaknar.....
Nu ska jag kolla på fredag hela veckan.... hej då,

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag trodde du älskade att nattvandra..?

2008-12-14 @ 15:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0