Snö




Jobb idag mellan 7-4 som vanligt  .... Och shit vad det snöade fick köra i typ 80 på motorvägen för det kom så jävla mycket snö och så stora flingor så man såg inte riktigt vägen.... höll inte på så länge som tur var eftersom jag bara hade sommar däck på jobb bilen... vet att det e lag på vinter däck och dom åkte på senare på eftermiddagen =)  Efter jobb hade det börjat snöa igen och det var dax för att sopa fram bilen och köra till lomma där man skulle få naglarna fixade... dom måste ju oxå vara snygga nu inför jul festen på lördag=)  Folk kan fan inte köra bil bara för att det snöar dom höll 50 på en 90 väg och då var det fri sikt och inte ens halt... men det e alla gammlingar som sitter med ena benet i graven men ändå ska ut och köra bil...  nu  har jag nästan precis kommit hem krängt lite mackor eftersom thord inte e hemma... han e  i svedala han och dom andra killarna skulle passa på och leka lite med bilen nu när det e snö...  bilden visar vår uteplats hur den såg ut nu när jag kom hem=) mysigt iallafall nu när jag kan sitta här inne under en varm filt lite ljus och bara se hur snön vräker ner ute... 

Nu ska jag glo lite på tv och vänta på min man...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kör oxå sakta när det är snö men jag sitter inte med ena benet i graven?! jag tycker du ska lugna ner dig och inte flå på som en dåre när det är halt ute! Jag är bara rädd om dig min VÄN.

2008-12-07 @ 18:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0