fredag


Fredag.. hur skönt som helst.

Idag fick golfi sin första runda till svedala.. .så nu sitter jag här mätt i magen och surfar lite.

på vägen hit körde jag förbi den plats där två barn och deras pappa dog för en vecka sen.. Man blir fan arg när man läser i tidningen och hör på radion att dom nu hittat ett brev som bekräftade det vad dom alla misstänkte innan att det var ett själv mord... man kan verkligen undra hur fan den pappan tänkte... okej om han ville ta sitt liv men va fan ge fan i barnen.., dom har nästan precis startat sitt liv ju.. dom har inte gjort något ont... nä man blir fan irriterad bara man tänker på det..

Ska snart gå ner och bädda sängen då min snälla svär mor har tvättat säng kläderna och  damsugat rummet tack tack =)

I morgon ska vi till Thords farmor och farfar på kalas farmor har fyllt år... lätt den coolaste tanten jag känner=)

Nä man kanske skulle tagit sig till ica och köpt sig en coca cola och sen lagt sig och kollat på någon film..

haj så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0