lördag.

Så då har man vatt på svedala marknad och fått i sig underbara munkar , hur gott som hels.. dagens stora höjdpunkt=)

köpte mig en ny handväska osså... jag har en massa men en till kan aldrig skada... man hittar alltid tillfälle att använda dom ....

Pratade även med en försäljare på tele 2.... fick ett nytt abonomang som skulle sänka min månads kostnad plus att jag då fick en ny telefon... så efter många om och men tog jag erbjudandet.... så om ett par dagar ska där komma en ny telefon till mig på posten...=) 

ikväll ser det ut som vi ska till lina o henke och grilla... grabbarna ska väl pilla med bilen tror jag...  återstår att se vad som händer när vi kommer ner=)


Toningen på min bil blev bra... var ute o kollade idag...=) grabbarna har gjort ett bra jobb..



hejdå..







Kommentarer
Postat av: jessica

BILD TACK :D:D:D:D:D:D:D:D

2009-04-25 @ 16:15:39
URL: http://jezzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0