söndag

lite dålig uppdatering dom sista dagarna...

skönt med lite lång ledigt... i fredas var vi ute och körde crusing jag o becca i bennys camaro och thord och johan i hans ford=) mycket trevligt ..lärde mig bränna gummi sjukt roligt=)
sen i igår var vi nere i simrishamn och firade påsk med famijen... mycket trevligt tack så mycket =)
bilder kanske kommer senare..

idag känner jag för att ha en slappe dag...iallafall nu på dagen... får se sen vad kvällen bjuder på..

i morgon ska jag köra hem.. i lagom tid tänkte jag.. måste tvätta litta och göra lite annat hushålls arbete haha vad hemskt det lät... typ som jag e 90 eller nått=)

jaja haj så länge


Kommentarer
Postat av: Anonym

Alla behöver göra hushållsarbete om man har egen bostad, kvittar om man är 18 eller 90 sånt är livet :-))) Fortsatt Glad Påsk.

2009-04-12 @ 15:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0