Torsdag



Igår var mamma pappa thord och jag nere i svarte och köpte ett nytt vrål åk till mig.. Det blev en golf kombi 96=)

det är med stor sorg i mitt hjärta som jag måste lämna min älskade nisse... har haft den bilen i fyra år och den  har aldrig svikit mig... tyvär så tog åldern ut sin rätt  och han kommer antagligen begravas innom det närmsta..

fast det e litta jobbigt så känns det ändå roligt... skönt att ha en större bil med bak dörrar och en skuff som jag kan fylla på=) ska dock försöka att inte fylla den som jag gjorde med nisse... när vi tömde den igår hade jag

7 par skor... som jag försvarar mig med att det kan vara bra att ha=)
1 handduk
2 filtar
4 gose djur... som jag vunnit på olika ställe under åren=)
1 jacka...
1 plast låda fylld med lite av varje.. lite pedaler hundkoppel trasor ja saker som kan vara bara att ha=)
1 paraply
1 låda med målar spruta, däck trycks mätare, o nått annats som tillhörde
2 tennisbollar som fanny glömt när hon åkt med.
1 vatten dunk
1 bensin dunk
1 olje dunk
1 tom spolar vätska flaska

och en massa annat som lixom av någon annledning bara hamnat där...=)

Sen i helgen ska Thord hjälpa mig att sätta in sterion kan ju inte sitta o lyssna på kassetband.. vem har lixom det ens nu för tiden..

Jävla syrsor sitter och spelar osså... blir väl tredje dagen i rad nu eller nått...man vill ju bara slänga ut skiten... man vaknar fan av dom på nätterna..

nu ska jag sätta väckar klocka och gå och lägga mig...

får se vad som händer i helgen.

haaj







Kommentarer
Postat av: verkligheten

du hade det mesta för att övernatta vid ett stopp

2009-04-16 @ 22:25:27
Postat av: Anonym

Då har du mer plats nu att samla i :-)))

2009-04-16 @ 23:24:02
Postat av: jessica

haha ja nisse har vatt bra :) nisse 1 å nisse 2 kommer återförenas inom kort - i bil himlen :D

2009-04-16 @ 23:29:23
URL: http://jezzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0