fredag

God morgon ...
 
var uppe en runda vid 4 oxå för attt gå på kiss o bajs tur med jerry ..   sen hade jag svårt för att sova igen men somna någon gång vid fem.... sen vaknade jag nu vid lite i tio gött=)

Igår blev det kalas för rebecca åt god smörgårds tårta och min o thords kakor mycket gott=)
 
deras farmor o farfar var här.. den tanten e lätt den coolaste gamlingen jag vet haha...
rebecca akta dig för pek fingret hahaha

I veckan ska dom byta ut våran panna där hemma så vi kommer inte ha varm vatten på två dagar... icke så bra .. får duscha hos syster yster...=) Jessica jag fick tiden igår .... klockan 8 ska jag vara där.... fastande... och du vet hur gnällig jag blir utan mat hahah åter står och se hur det går =)

 i morgon klockan 8 står vi redo för att köra till lisseberg ska tömma golfi idag så man kan sitta i bak sätet har lixom sammlat på mig lite skit..


haj så länge 


Kommentarer
Postat av: hmm

visste inte du hade baksäte i den. :P

2009-08-14 @ 23:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0