Måndag

 
ja eftersom jag inte körde hem från svedala igår blir det att köra hem idag i stället... hanna kommer nog ut en sväng sen i efter middag och hälsar på..

Igår var vi och kollade på ett rad hus här i svedala som e till salu..  det är beboligt men mycket att göra vid..  Thord saknar svedala och vill tillbaka och jag struntar nog mest i villket bara jag har någon stans att bo.. jag annpassar mig lätt..
 vi får se vad som händer med det ..mycket att tänka på om vi nu skulle villja köpa.. måste prata med banken och sånt och man måste tänka mer än en gång...   Och det kostar inget att höra sig för och drömma lite.. Hade vatt roligt med något eget där man betalar till sig själv..

Männen i mitt liv ligger och sover midda..så söta =)


Nä om man skulle packa ihop sina saker... Thord kör till jobbet lite över ett då kör jag till Dalby city=)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ah så gullig bild, han är för söt lilla Jerry. Vad kul om ni får radhus, blir skönt för Jerry också som då kan springa i trädgården. Skönt också att äga något eget.

2009-08-17 @ 12:10:33
Postat av: Anonym

De två latmaskarna i ditt liv=) Jerry är en riktig liten bebis ser de ut som! Men sååå söt han är !! åh det är så hjärtat smälter!

2009-08-18 @ 11:36:42
Postat av: Anonym

Förresten!! Har ni sålt skorponjonerna?? Eller ni gjorde det rätta att släppa ut de i det fria?



2009-08-18 @ 11:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0