Måndag

Måndag och klockan ringde kl 8.. Thord skulle upp och jobba och jag skulle till vetrinären med jerry...

men i stället för att gå ner där som jag tänkt frågade jag lissan om hon kunde köra oss och det gjorde hon tack så mycket=) Han pep lite min lilla bebis när han fick sprutan men det gick fort som tusan  tog nog bara två sekunder=)

sen när lissan släppt av oss här hemma igen  och jerry lekt lite i trädgården började han bete sig konstigt.. så när jag tittade på han var han jätte svullen på vänster sida av ansiktet... SHIT jag fick panik ringde mamma o fråga vad jag skulle göra... Ner till vetrinären igen så kollar dom om han blivigt biten av en geting eller fått en allergisk reaktion på sprutan.. så lissan var så snäll och kom och hämtade upp oss igen och körde oss... tusen tack...

Jerry hade förmodligen fått en reaktion på vaccinet... så det blev en kortison spruta som skulle hjälpa han mot svullnaden och nu e han bättre igen.. litta trött men ser iallafall normal ut igen =)

Känner sig så fast när man själv inte kan sätta sig och köra dit med han..  så tack än en gång lissan för hjälpen idag.

Känner mig själv lite konstig idag.. trött , kräkig och slö.. hmm undra om det är pga alla vita piller jag trycker i mig nu...
 

Jerry åker i cykel korg när jag tog cyklen ner till jessica förra veckan=)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ah så gullig han är i cykelkorgen. Det är bra med en sån liten vovve som man kan ta med lite varsom.

2009-08-24 @ 21:35:54
Postat av: hotblogggossip

Är du intresserad av lite blogg skvaller om de stora bloggarna så kika in här http://hotblogggossip.blogg.se/

2009-08-24 @ 21:48:41
URL: http://hotblogggossip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0