Måndag


Mina tankar går till dig moster tänker på dig ... krya på dig.

Var inne på Entre för första gången igår, litta överskattat tyckte jag nog att det var visst var det jätte fint där men butikerna var ju helt små, man hann inte in i den försen man gått klart den igen.. nä tacka vet jag center syd..

Är fortfarande i svedla.. åker inte hem försen i morgon när thord slutat jobb och varit och klippt sig..
Jerry njuter av att leka med de andra hundarna.. han riktigt terrar dom.. =)

har lite planer i veckan oxå som jag tänkt hinna med=)

På onsdag e det dax för valp kurs igen.. ska mötas på tränings banan denna gången.. tur jerry e så liten som han är för han drar inte i kopplet och det är skönt för det hade jag inte klarat nu med stygn och allt..

Sen ska jag hinna med ett besök in till sjukan i lund oxå och hälsa på moster... hon e mer orolig för mig än för sig själv.. men med mig e det ju okej.. det är inte jag som ligger på sjukan..

sen på fredag e det dax för att ta stygnen och det ska bli HUR SKÖNT SOM HELST.. då räknar jag med att det värsta försvinner... just nu har ett par stygn lixom "ploppat" ut och kan sticka till i mellan åt och det är inte skönt... Annars tycker jag att det går framåt .. Jag kan inte bära eller lyfta tunga saker och sånt men jag kan iallafall vara uppe och röra mig... jag är inte bunden hemma om någon annan kan köra =)


Jerry och Elvis...




Kommentarer
Postat av: Rebecca

Sv; Just det ja :P

Det har du rätt i..

2009-08-31 @ 21:30:10
URL: http://augustchild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0