Onsdag

God morgon gott folk..

Natten har vatt riktigt hemsk... klockan halv ett stog jag i duschen och typ grät för att det kliade så mycket så jag blev knäpp... Tack min underbara sambo som gick upp och hjälpte mig mitt i natten fast han skulle upp tidigt o jobba..

Ärren kliar så mycket att jag håller på att dö.. om jag bara hade sluppit denna jävla bh som gör det tio tusen gånger värre hade jag nog överlevt men nu.. nu e jag på brsitnings gränsen..
Ena stunden tänker jag bara att nu skiter jag i det jag tar av mig bhn och skiter i villket.. för jag klarar inte det men sen i nästa stund när jag tänker mer klart så vet jag att jag måste ha den på mig om jag nu ändå kommigt så här långt så ska jag försöka bita ihop ..

Jaa det är mycket gnäll just nu för det är HEMSKT längtar till den 4 då dom ska ta stygnen.. hoppas att det blir lite bättre då..

Igår grillade vi så sjukt gott sen till efterrätt var det glass, kola sås och strössel kan det bli bättre =)

nu ska jag lägga mig i soffan tycka synd om mig själv för det KLIAR...!!!!!

ikväll är det valp kurs ...


Kommentarer
Postat av: Anonym

usch vad jobbigt med kli, finns där inget du kan smita eller pudra på så du slipper kliet.

2009-08-26 @ 22:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0