Onsdag

Onsdag morgon.. klockan åtta ringde det på dörren.. yr vaken kastade jag mig upp ur sängen slängde på mig morgon rocken och gick ut och öppnade dörren...där stog killarna som skulle byta våran gas panna.. haha shit det hade jag nästan glömt...   Men nu e dom här iallafall.. och ibland låter det som om dom skulle riva hela huset... det låter som FAN..,  undra vad dom gör där inne...  och det kommer att på gå fram tills i morgon men som tur är kommer jag inte vara hemma i morgon eftersom då ska jag göra den här andra saken.. jag kommer berätta mer om det sen..

Idag ska jag iallafall ner på apoteket en runda och hämta ut mitt resept som jag kommer behöva nu den kommande tiden... dom pillerna kanske kommer bli mina nya kompisar haha nä så farligt är det inte .. men kommer nog behöva dom de första dagarna iallafall....

Ikväll ska jag även packa väskan med lite nödvändiga saker som jag ska ta med mig i morgon.. jag förväntar mig att komma hem igen på kvällen men ska för säkerhets skull ha med mig ifall att...

I morgon kommer klockan ringa vid sex.. halv sju sticker jag ner till jessica och duschar , eftersom vi inte har varm vatten... sen kör hon mig dit jag ska.... kommer väl att vara där ett tag med mig sen kommer hon köra hem igen ..hämta jerry klockan ett när thord måste till jobbet... sen kommer hon hämta mig senare... jaa dagen är planerad.

Det känns som man vatt uppe en evighet , denna dagen kommer kännas lång.. är inte van att gå upp så tidigt nu för tiden=)

Har telefon möte med banken idag klockan ett... sen får vi se..

Jerry håller koll på husse när han sover=)




Kommentarer
Postat av: fanny

åh, vilken söt hund :)



kram

2009-08-20 @ 12:43:56
URL: http://fannyklingvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0