operation


Ja igår var jag inne i malmö och opererade mig... jag har länge tänk på att göra det och för att tag sen tog jag tag i det och bokade mig en tid..

så nu har jag opererat mina bröst.. har gjort en förminskning av dom... hade inte silikon eller andra inlägg innan , bara stora normala bröst...

Det var för tungt för mig att gå och bära på då jag alltid gått med värk och ont i nacke axlar och rygg... så jag gjorde inte operatinen för att få snygga bröst utan för av hälso skäl..

operationen gick jätte bra, blödde en del sa dr men det är fullt normalt...  var där inne klock 8 på morgonen åkte in på operation vid 10 sen hämtade jessica mig igen vid halv fem... så nu är jag hemma natten har gått bra har fått sova dock på rygg som inte är det bekvämaste att ligga men bara att vänja sig då jag kommer få ligga på rygg ett tag nu..

kan inte riktigt beskriva kännslan hur det känns... det gör ont men inte så ont som när man klämmer sig eller står tån i trösklen,. det är svårt att beskriva ... ni som har gått igenom samma sak vet nog vad jag menar..

idag ska jag duscha för första gången sen operationen igår, hoppas det inte gör allt för ont.. syster yster kommer o hjälper mig..tack för ditt otroliga stöd och all din hjälp..kan inte tacka dig tillräkligt...

och tack thord min älskade sambo, bästa vän och pojkvänn.. betyder mycket att veta att du står bakom mig... och hjälper mig med de saker här hemma som jag inte riktigt klarar själv nu..

tack mamma o pappa för  era tankar .. jag vet att ni finns där och ställer upp för mig...

nu ska jag vila en stund till... äter man ¨så mycket medicin som jag gör just nu blir man nannig...=)

kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0