Söndag


Hade en jätte trevlig dag på lisseberg igår tyvär så var inte vädret det bästa men vi slapp iallafall regn nästan hela dagen..  körde hem vid fem halv sex tiden och då spö regnade de.. man tappar lusten att åka då..

Blev mycket skratt igår osså... men dom säger ju att det förlänger livet så efter igår så lever vi ett par år till'=)

Idag är det söndag och det blir nog hem färd skulle jag tro från svedala...  Torsdag kommer närmare så oxå nervositeten.. men det ska nog bli bra..

Och ska ni upp o köra i göteborg så lita inte på deras väg skyltar ... där var skylt att det var rondell men helt plötsligt kör vi på spårvagns saken så vi får köra över en refug för att komma på rätt sida... helt galet...

Jag fick ta av mig glasögonen  för jag blev rädd hahah elin akta dig för ormen i 3d filmen hahah=)





Kommentarer
Postat av: Anonym

Jenny lilla, du har alltid varit en fara i trafiken!

2009-08-17 @ 10:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0