Tisdag



jaha vad ska man skriva om idag? jessica kom upp här vid halv nio tiden.. hjälpte mig att duscha, det var dax för återbesök hos läkaren idag...

Var faktiskt lite nervös inför det efersom jag var rädd för att dom skulle säga att nått var fel.. men icke.. allt läkte på som det skulle och alls såg bra ut..
det är blå märkena som gör att jag läcker lite sår vätska fortfarande.. det skapar ett tryck som gör att "saften" vill ut.. och ut ska den så det är bara bra..

efter läkaren körde vi en runda på coop.. skulle inte köpa något mest glo när man ändå hade chansen jerry var ensam hemma.. han behöver träna på det..

han fick en ny leksak idag.. en mygga , han älskade den så mycket att han redan bitit sönder den..men va fan 20 kr .. jag tror jag överlever.. =)

I morgon väntar valp kurs.. första informations mötet i morgon.. ska bli roligt..

nu ska jag betala räkningar.. hej då.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var ju bra att allt var som det skulle. Lycka till på valpkursen.

2009-08-25 @ 21:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0