tisdag


Hur söt våran lilla jerry än är så blir jag så trött på att han kissar inne .. det här med att säga ifrån funkar bara ibland .
jag vet att han är valp och allt det där , att han e bara liten han vet inte..
jag är inte känd för att ha ett jätte långt tålamod så nu jobbar jag verkligen på det kan jag säga...
Det är bara att bita ihop och hoppas att valp tiden går lite fortare och att han kan lära sig att säga ifrån när han behöver göra sina behov... älskar så klart den lilla skiten ändå han e ju våran lilla vovve... men jag skulle behöva köpa mig lite tålamod... går det?

jaja.. igår träffade han iallafall fanny, mamma o pappa underbara vovve... hon e inte glad för andra hundar och haft ett par köttningar men det funkade bra när hon träffade jerry... hon var jätte duktig... visst morrade hon och sa ifrån när han var dryg men det måste hon ju få göra.. det är ju hundarnas sätt att snacka eller?

idag var jerry ensam för första gången dock bara i ca 2 minuter när jag var ute o kastade soperna men ändå..
vi ska ta ett par minuter i morgon oxå så att han så småningom kan lära sig vara ensam.. och att fast vi gå så ska han veta att vi kommer tillbaka....

det har blivigt mycket skrivande om hund nu sen vi fick hem jerry, men det är lixom det mitt liv handlar om just nu...
och det ska nog bli bra till slut , bara mycket jobb nu när han e valp... men där ska nog bli hund av han oxå=)

hej då.. nu ska jag glo tv och vänta på mannen som slutar jobba klockan 22...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaha och middagstipset? slarva inte med att skriva ut det!!!

2009-08-05 @ 14:48:24
Postat av: Maariawh :)

hejhej :)

Fin blogg kolla gärna in hos mej x"3

2009-08-05 @ 23:41:27
URL: http://maariawh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0