söndag

Söndag och inne på tredje dagen efter operationen...  Det går frammåt tror jag... det  kliar som fan.. Jag läcker dock fortfarande lite från ärren villket inte är så trevligt.. men det ska tydligen vara bra så länge skiten kommer ut istället för att stanna där inne..  Det ser iallafall bättre ut =)

Det är inte det lättaste att vara ny opererad och ha en hund valp i huset som oxå vill ha lite uppmärksamhet..Men det funkar ändå hyfsat bra... han får nöja sig med trädgården på dagen när det bara e jag hemma sen får Thord gå med han när han kommer från jobb... fast han e liten behöver han motion och han behöver röra på dig.

I morgon ska jag dock gå ner till vetrinären med han.. dax för spruta ...  doktorn sa att det var inte farligt att jag rörde mig bara jag inte lyfter och bär tungt och han har ju fyra ben att gå med så jag bär inte =) det ska nog gå bra.. 
 
sen på tisdag e det åter koll i malmö på kliniken, sen på onsdag börjar valp kursen jag tänkt jag och jerry ska gå... Thord får köra mig dit eftersom jag ej får lov att köra bil...inte försen om så där 10 dagar får jag köra.. jag längtar redan shit vad man  e fast när man inte kan ta sig dit man vill själv.. måste säga att det är i stunder som denna man älskar sitt körkort och sin bil.. man märker hur man e beroende av de..


syster yster hjälpte mig att färga håret kvällen innan operation ..
Hade en rejäl utväxt som var tvungen att färgas ...
Före...



Efter
Slapp bli så där olga gul denna gången haha blev bättre än väntat =)


nu ska jag kolla vad lilla jerry har för sig.. det är när det blir tyst jag blir orolig haha=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0