Tisdag

Thord har gått till jobbet huset e tomt och tyst, bara jerry som ligger här i soffan och sover ...

Sitter och funderar en massa till på torsdag .. vad som kommer ske, hur det kommer kännas kommer man känna ånger efter eller bara lättnad?  skulle kalla det för att jag e NERVÖS...  jag försöker säga till mig själv att allt kommer gå bra att allt löser sig och jag hoppas verkligen att det gör det.. Men det är nog normalt att känna tvivel och lite av en ångest ..  det är ett stort steg och ett stort beslut ..   Tack syster yster för att du ställer upp och hjälper till på torsdag..=)

I morgon ska jag prata med banken... vi e inntreserade av de där huset vi var o tittade på i söndes.. men allt måste räknas på och tänkas på om och om igen...  men som läget ser ut nu kommer vi ha samma boende kostnad där som vi har här.. bara att vi betalar till oss själva.. Och har vi råd att bo där vi gör idag så ser jag inte varför vi inte ska ha råd att bo i rad huset i svedala om vi köper det...
men som sagt ska snacka med banken i morgon och sen åter står det att se vad som händer.


Nu ska jag tömma tvätt rummet för dom ska byta panna i morgon så vi kommer inte ha varm vatten på två dagar... så det gäller att duscha i morgon bitti innan dom kommer... 


Middags tips..
Fisk pinnar potatis mos och remulad...=)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Jenny..

Hoppas allt är bra??

Här hos oss i skurup är det ok!

Vad är det för något du ska göra???

Önskar dig all lycka till



Kramiz

2009-08-18 @ 20:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0