Fredag


Ja för i dag är det fredag .. grattis till alla er som ska hålla helg om ett par timmar..

Idag ska jag jobba från klockan 7 till 18:15 shit kommer vara så slut i huvet.. men får de 2,5 timmarna i komp sen som jag tar ut på torsdag nästa vecka så jag går hem vid tre o sen håller jag ledigt fredag lördag söndag och måndag ... jag längtar redan till nästa helg.. :)

Grattis mamma o pappa till eran nya lägenhet.. riktigt roligt för er och jag är super glad för eran skull.. dock är det med en tår i ögat som jag kommer säga hej då till nöbbelövs vägen.. det är ju mitt hem...  jag har ju min egen lägenhet som är hemma nu men nöbbelöv kommer alltid att vara hem hem!!  men det kommer bli jätte bra för er här i hålan .. tror ni kommer trivas här... tyvär ska jag ju lämna  och flytta vidare till en annan håla men kommer att terra er ändå=) 

Me love nöbbelöv... =)


Kommer bli mycket flytt för ahlfors familjen nu.. mamma o pappa flyttar första januari och jag och thord flyttar 1 februari... kommer bli en massa packande och säkert många sop säckar att slänga... men i slutändan kommer det vara värt allt slit och släp..

Nu ska jag borsta tänderna och sen köra till jobb.. hejdå

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha en trevlig helg, fast att du ska jobba.

2009-12-05 @ 00:22:39
Postat av: Linneah

Finfin blogg :)

Titta gärna in på min och släng in en fråga i min frågestund! :D<3

2009-12-07 @ 00:01:08
URL: http://liineahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0