God jul..

Det är jul afton gott folk.... Har ni vatt snälla i år så tomten kommer?

Har precis varit ute och gått en runda med jerry och och konstaterar i samma stund att det faktiskt är snö på jul afton... det är man inte direkt van vid här nere i skåne... Barnen var redan uppe på backen men åkte lika snabbt ner i sina pulkor... ja tänk vad man orka när man var liten... och tidigt dess utom...

Igår jobbade jag tills klockan 18:15 sen var det snabbt hem och hämtade jerry gick ut med han sen stack vi vidare till mormor där vi skulle fira lite lillejul afton med mammas sida .. trevligt trevligt....=) Jerrys första kalas med släkten ..gick super bra , tyckte jag själv iallafall...

Idag ska thord till sin farmor och fira jul med sin familj ,själv ska jag ner till syster yster och fira med min familj...
Vi brukar vara hemma hos mamma och pappa men eftersom dom håller på och flyttar så blir det hos jessica i år... villket inte gör ett dugg... man gör ändå bara samma sak ändå så det spelar inte så stor roll vart man gör det.. Fikar, kollar kalle ,äter bytar jul klappar snackar skit sen åker man hem=)
Eftersom vi inte är så glada för jul mat i våran familj eller ja det skulle vara pappa i så fall så har vi bestämmt att det är fondy eller hur det stavas som står för kvällens middag... Super gott ser fram emot det=)

ska se om jag har några kort på kameran som jag kan tömma över och bjuda på.. har varit dåligt med bilder nu tycker jag...
hej då..

God jul och gott nytt år på er...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0