God morgon

God morgon gott folk. Idag är vi uppe med tuppen kl ringde tio i fyra riktigt tidigt men det var bara att bita ihop.. Om jag hade vetat vad som skulle hända sen hade jag aldrig gått upp ur sängen! Jag skulle ju vara inne i malmö till sex så lite i fem tänkte jag att jag skulle gå ut och skotta fram bilen och sen köra i god tid med tanke på väg laget.. Dörr djävlen hade fryst och efter ett tappert försök med tändare beslöt jag mig att testa bak luckan och bingo! Den fick jag upp .. Så den här svensken klättrade över bak sätet sträckte mig fram och lyckades fan inte öppna dörren inne ifrån heller.. Ja ja tänkte jag , jag startade bilen och klättrade ut igen för att skrapa rutorna och ja efter det vill jag inte vara med längre.. Luck jävlen gick igen och där står jag utanför bilen med bilen igång och LÅST!! Jag hade lyckats låsa in nyckeln med bilen igång.. Slängde mig på luren kl fem på morgonen till min älskade pappa.. Vad skulle jag gjort utan han lixom . Snäll som han är går han upp ringer min syster hon även hon drar sig upp ur sängen kör hem till mig letar upp extra nyckeln lämnar över den till pappa som kört från lund till dalby sen vidare till svedala för att stänga min bil.. Ja under tiden väcker jag thords pappa som får köra mig in till malmö så jag kommer med bussen ja jäklar denna morgon. Men vad skulle jag göra utan min underbara familj tusen tusen tack är så glad att jag har er:) nu sitter jag på bussen upp mot strängnäs och saknar mitt snaks som så snällt ligger kvar i bilen i svedala.. Ja ja hej då

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj vilken otur :-( Hoppas dagen slutar bättre för dig.

2009-12-17 @ 09:02:48
Postat av: Jenni

varför svär du så mycket?

2009-12-20 @ 15:17:00
URL: http://gerbilerforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0