lördag

Hejsan hejsan...

Då har man åkt buss till strängnäs och undertiden kom man på att det är fan vad långt det är haha... buss resan tycktes aldrig ta slut... men men hade en trevlig kväll med cider god mat och mycket skratt... =)  Sen dagen efter vad det dax att åka hem igen .. man fick snällt sätta sig på bussen igen och veta villka långa timmar man hade framför sig...huvet var tungt och ömmt  så tror nog alla passade på att sova lite... Allt rullade på men efter det andra stoppet 25 mil kvar till malmö mitt på motorvägen mitt uppe i ingenstans går buss fan i sönder!!! shiiiit säger alla detta finns inte.. vad har hänt nu..
Några jävla remmar hade hoppat av och batteriet ville inte längre fungera .. bärgare kom och fick in oss på en mack , en meckare kom till platsen men lyckades inte laga bussen på plats så dom fick skicka upp en ny buss och den var ca 15 mil ifrån oss.... vi fick snällt spendera mellan 3-4 timmar på en macka jävel ... lide drygt... för när sen buss fan hade hittat fram till oss visste vi om att vi hade ca tre timmar resa till innan vi var hemma så när klockan var  ca halv tio rullade vi in på hemma plan i malmö... 

Sen idag tog jag sov morgon tror nog inte  jag lämnade sängen försen halv 12.. gutt=) sen blev det en tur till holmeja.. var tvungna att kolla till huset ju=) längtar riktigt mycket just nu tills flytten... blev även en liten tur till malmö , benny skulle kolla kakel...

Det är mega mycket snö ute.. tror inte jag har sett så här mycket sen jag var ett liten barn... och det känns som många år sen....  jätte mysigt iallafall tycker om att vara ute när det snöar och man hör hur det knarrar under fötterna...

Nu sitter jag här en lördag kväll och har riktigt tråkigt... har inte ett skit att göra uttråkad till max!!

får väl se om jag kan surfa lite och se om man kan slå ihjäl lite tid på det sättet... eller får jag helt enkelt gå och lägga mig det blir inte tråkigare än så här....

hej då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0