Lördag

Det är lördag morgon och klockan ringde 08:15 och kan ju säga att jag inte alls var sugen på att gå upp då...
men vad hade jag för val lixom? Inga just de... så nu sitter jag här redo för att köra till jobbet.. ska bara  borsta tänderna o ta på mig skorna o gå.. lite smått ångest men det är nog bara för att det är lördag och vem vill jobba då .. Ingen!
det gör ju inte saken bättre att thord ligger där inne och snarkar och sover hur gott som, jag vill oxå!

Men ikväll ska det iallafall bli en mysig hemma kväll... lite god mat chips coca och en bra film vad det tänkt... hoppas mannen är med på det =)

igår bjöd syster yster på korvstroganoff till middag och chips o dippa till efterrätt tack så mycket för en trevlig kväll=)

nä nu ska jag borsta tänderna hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0