måndag

Helgen är slut och det är åter måndag morgon. Eftersom jag jobbat hela helgen är det faktiskt inte så mycket ångest över att det är måndag utan det bara rullar vidare lixom... Denna veckan jobbar jag bara till torsdag vid typ tre sen e jag ledig fredag lördag söndag och måndag ska bli riktigt najs... sen veckan efter jobbar jag bara tisdag onsdag för sen ska jag till strägnäs på studiebesök med jobb torsdag fredag , trevligt trevligt=)

Jag och thord var o kollade lite  på hornbach igår mest för att hitta på något..kollade lite vad saker och ting kostar o vad man kan tänka sig att ha sen när vi ska renovera... ska bli riktigt roligt börjar längta som fan när man ser alla saker och man får alla tankar hur man kan göra..=) vi sparar som tusan nu så förhoppnings vis blir där pengar över efter lagfart o pantbrev så vi kan börja renovering ganska snabbt..=) 

Idag klockan sju ska det även komma två st och kolla på lägenheten ... har tydligen skyldighet att visa den för dom som blivit utvalda av lkf... men eftersom jag jobbar varje dag till 18:15 så e jag fan inte ett dugg sugen på att behöva stressa hem för att här ska springa en massa folk man inte känner och glo...  men men.. har sagt till båda som ville komma ikväll så kommer dom inte idag e det bull läge för dom...

nu ska jag borsta tänderna... hej då


Kommentarer
Postat av: Anonym

Å han är för kär din lilla tomte-nissehund urgullig.

2009-12-07 @ 09:40:01
Postat av: Rebecca

haha han e så söt :)

2009-12-07 @ 16:27:29
URL: http://augustchild.blogg.se/
Postat av: Anonym

Urgullig hund :-)

2009-12-07 @ 23:39:58
Postat av: Maja

Roligt med renovering, och du, vilken söt vovve=)

2009-12-08 @ 00:03:08
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: pavvo

haha,aw vad fin

2010-01-09 @ 11:40:11
URL: http://bbabypavvo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0