tisdag

Hejsan hej...

Nu är min lång ledighet slut för denna gången och idag ska jag köra till jobb igen.. Dessa lediga dagarna har varit underbart
och så jäkla behövligt... nu jobbar vi två dagar sen åker jag på jul bord i strängnäs...

Helgen var mycket trevlig  i fredas hade jag slappe dag och bara vilade upp mig.. sov länge låg i soffan hela dagen jaa ni fattar.. sen i lördes åkte  vi till törringe.. mycket trevligt faktiskt... =)
Huvudet var lite tungt i söndes när jag och thord gick till mc donals och krängde frukost och efter det (sitter ni nu ner) haha gick vi en runda som tog oss 2,5 timme!!! ja det blev ca en runda på ca en  mil... duktiga vi var..  riktigt mysigt  gick och pratade om lite allt möjligt...

Sen igår  hade jag oxå sov morgon jag och jerry vaknade vid halv elva.... sen gick vi ut ... åt frukost satte igång tvättmaskinen jaa lite huslig var jag allt=) nu ska jag borta tänderna stänga tvn och åka till jobb...

hej då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0