Tisdag

Det är tisdag morgon och jag sitter ännu en morgon med mina mackor framför datan...=) Thord och jerry ligger där inne och nannar gott... man vill bara krypa tillbaka under täcket och sova vidare... men Icke!

Denna veckan kommer bli sjukt lång eftersom jag ska jobba till helgen.. både lördag och söndag... lite ångest...
men när man väl e där e det okej men innan dess Åååå vill inte!!

Jag missade ullared igår... Shit kan ni tänka er.. jag fick mega ont i huvet så jag sov faktiskt redan innan åtta... trist men sant... tacka den som kommit på kanal fem play=) då kan jag se avsnittet ändå fast lite senare=)


Här är baksidan av vårat hus.. det är här vi ska bo=) Hoppas tiden går fort så vi kan flytta... Fast det kommer bli lite jobb med renoveringen så ser jag sjukt mycket fram emot det=)





nu ska jag borsta tänderna o sen ge mig ut i trafiken bland alla broms klossar.. Hatar folk som kör för sakta..  det får bli dagens tips  HÅLL HASTIGHETEN OCH LIGG INTE UNDER DEN!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så fint hus, skulle vara kul att se framsidan också. Hoppas allt går bra med flytt, renovering m.m.

2009-12-01 @ 11:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0