Torsdag..



Så ja nu håller man helg..Underbart ska det vara att slippa gå upp i morgon bitti=)

Har precis besiktiat lägenheten... gick väl hyfsat bra  allt blev godkännt förutom köket...  där var målar färg på tak och lister och det kunde han inte se igenom så nu får vi se hur vi ska göra... kostar 1500 om dom ska göra vid det annars får vi göra om det och besiktia igen och hoppas att det blir godkännt...  vet faktiskt inte hur vi ska göra..

Handling står för  kvällens aktivitet ... kylen e tom...dax att fylla på igen..

Just nu vill jag bara flytta!! jag vill ha vårt hus NU... det är drygt som fan att gå och vänta på att det ska bli dax.. jag har redan börjat packa så när man sen ser alla kartonger så vill man flytta ännu mer.. 

Syster yster opererades igår så nu njuter resten av familjen av tystnaden haha nä bara skoja hon opererade bort sina mandlar så hon e nog snart på bena igen... Men dock får hon inte äta så där mycket nu ett par dagar bara yoggi fil och vatten .. så funderar på att åka dit med en fet burgare o äta framför henna hahah nä nu var jag dum=) skönt att allt gick bra =)

Mamma och pappas flytt är närmre än våran.. dom flyttar 1 januari och vi den 2 februari blir mycket flytt nu=) men så skönt när det är klart och alla och allt är på plats...

Nu ska jag se hur det går för min kylling ute i ugnen... hej då..

Kommentarer
Postat av: fanni

fin blogg

2009-12-13 @ 11:43:16
URL: http://bussilove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0