torsdag

Det är torsdag morgon gott folk och helgen närmar sig.. för min del spelar det dock inte så stor roll då jag ska jobba hela helgen.. men får dock mysiga hemma kvällar i stället=) tänkte ladda upp med chips coca och se den nya filmen flickan som lekte med elden , eftersom jag gillade ettan (män som hatar kvinnor) så mycket har man en del förväntningar på denna.

har inte tittat hur många grader det är ute med jag såg innan när jag kollade ut att det är frost på gräs mattan så jag får väl gå och ta på mig nu så jag hinner skrapa rutorna! jävla mög...

Sen gott folk där är 80 mellan lund och dalby nu ... och bara för där är kameror så betyder inte det att ni måste ligga i 70 era idioter!!!!!! fan vad jag hatar detta i lands problemet.. e där 80 håller folk 70 e där 90 håller dom 80 osså vidare... testa bara att hålla det där står på skylt jävlen..!! hej då

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kan ju köra om :-)))

2009-12-03 @ 10:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0