Vi..




Jag och jerry fick ta oss en ego bild idag..  sen körde vi till svedala så nu sitter jag här och jerry ligger framför öppna spisen och njuter av värmen ... =)  Thord ska väl snart gå och lägga sig det är snart dax för han att gå upp igen.. han ska jobba i morgon bitti med start 05:00 han e duktig =)

Kom på när jag såg bilden att det är kanske dax att slänga blomman haha.. den är DÖD... haha jaa jag har tänkt länge att den ska slängas men har lixom inte fått ut tummen än och kommer anntagligen inte få det heller försen det är dax att flytta... jaja vi får se när det är dax att begrava den!!

Undra hur det går på idol ikäll är inte den som följer det men man vill ju ändå veta vem som vinner... =)


jajaj nu ska jag se vad jag kan surfa vidare på.. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0