kväll.


Blev en tur till center syd ju .. kom hem för en stund sen .. blev bara två trosor hittade inget annat som lockade..
ser ut som det kommer bli alla 80 tals disco mode butikerna e fyllda med alla skumma sorters kläder och färger..

jag hittade faktiskt ett par skit snygga skor jag hade velat ha men där var jätte hög klack så det funkar inte ..eftersom jag redan är lång ca170 så  blir jag ju mega hög med klackar..ser bara dumt ut om dom man är med e korta...då får man gå där som en jävla jätte..


maten blev god..lagade en gratäng av köttfärssås och stav makaroner=) och riven ost över ...

nu ska jag sova är trött som fan och ska orka palla mig upp i morgon med...

ingen thord hemma så blir att lägga sig rent själv...

god natt.


Kommentarer
Postat av: idoff

gud vilka fina bilder du har på din blogg

2009-02-07 @ 08:28:31
URL: http://idoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0