lördag

Lördag..

började med att thord väckte mig runt halv nio tiden men  icke jag skulle vakna då... jag vände mig om och sov vidare...
när klockan sen var tio väckte han mig igen..... då fick jag trots allt frukost i sängen så då var han lite förlåten=)

Har inte gjort ett skit på hela dagen sjukt skönt.. förra helgen var dryg som fan eftersom jag gick på kurs så bestämmde mig för en skön stress fri helg...=) halv ligger kvar i sängen och äter center... fast det börjar ta emot efter halva rullen=)

Kollade på lets dance igår... hur kan man rösta vidare carl.jan och kitty?? någon av dom skulle fan åkt ut... dom kan ju inte dansa  ...

Läste på min systers blogg.. www.jezzi.blogg.se att hon klagade på min sång röst när vi körde till center syd.. haha då har jag bara en sak att säga HON HAR ALDRIG ÅKT BIL MED HANNA hahahah=)


På måndag går jag in på vecka tre med träningen ... känns fortfarande sjukt jobbigt att ta sig till gymmet men sen när man väl står där e det  helt okej.....plus att sen när jag äter skräp har jag inte så dåligt sammvete eftersom jag går på gym haha=)

Nä om man skulle se en film eller något.... hejdå

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du, jag måste säga att jag har en väldigt ljuv ton i min sång!!!!

2009-02-09 @ 15:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0