Onsdag



Redan onsdag och det betyder ju som alla borde veta HALVA VECKAN =)

Det är dax att palla sig till gymmet idag.. har ju blivigt måndagar onsdagar och fredagar som man plågar sig dit..
Har ju dock bara gått där i två veckor så det är ju inte precis så att man har några magrutor (ÄN) =)
 

Håller på att laga mat.. ska ha kyckling klyft potatis bearnesås och sallad till de ... gott det ska bli  är hungrig och bättre blir det ju inte av att det luktar mat här hemma..


Har startat en maskin tvätt som jag hoppas ska hinna bli klar innan jag sticker så man slipper det sen när man kommer hem för då är man vara svin trött och vill hoppa in i duschen..

Snart är det helg igen ..skönt för denna helgen slipper man utbildning och kan sova länge på lördag och söndag morgon .. det vill säga om kära thord inte väcker mig... han har ju en tendes till att göra det..

Jag måste nog tyvär snart köpa en ny bil... känns inte som min älskade nisse håller så länge till... han tycker inte alls om denna årstiden och börjar bli  grinig..  inte alls roligt för jag älskar min lilla röda fara... han har varit trogen mig nu i snart fyra år... och köpa en ny kostar bara en massa pengar..
Har alltid sagt att jag ska ha han tills han rasar och tyvär börjar det nog så smått nu.. men tur jag har pappa som kan laga det som lagas kan =)

Becca börja blogga...! jag har ju inget att läsa om dagarna nu när du slutat =)

här är några bilder från förra lördagen då vi var på törringe..









Ja där finns fler men pallar inte lägga upp nu...

nu måste jag kolla maten så allt inte skiter sig.

haaaj.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Här e min nya :)



Hahaha mamma kan verkligen stå under hans armhåla o snusa :P Hehe du, varför ha tvättbräda när de e nimmare med torktumlare :P

2009-02-04 @ 17:30:00
URL: http://augustchild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0