sjuk..



fortfarande snö roligt för barnen .... kanske även för oss vuxna eller ja större=) allt blir lite ljusare och det ser rätt mysigt  ut...

tyvär har jag gått och blivigt sjuk IGEN... andra gången nu på tre månader som jag har detta skitet....
Feber ont i halsen snorig.... jobbigt som fan då det känns tungt att andas.. provade att jobba igår men gick hem igen för jag kännde att jag inte fixa det....så isglass  coca cola och alvedon e medecinen som hjälper mig...=)

E fruktansvärt tråkigt att vara hemma och va sjuk man har igen att snacka med på en hel dag man ligger bara framför tvn o glor på film och läser mitt korsord eller ja sånt huller om buller ..man ska hitta olika ord ja ni fattar=)

nu ska jag duscha sen krypa ner under mitt täcke igen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0