torsdag

Denna veckan har bara vatt jobba sova äta... har varit sjukt trött på kvällarna ocg har blivigt sängen tidigt..

I tistes var jag och byggde naglar när thord ringer och säger att vi har ström avbrott ... strömmen försvann runt halv fem på kvällen och kom tillbaka kvart över tio... som tur var klarade kyl och frys sig annars hade det vatt lite ångest eftersom vi har full packad frys... men det var rätt mysigt ändå en massa tända ljus och helt mörkt  både inne och ute..

har även hunnit med en timme på bandet på gymmet i onstes.. lide jobbigt då man fortfarande e stopp i näsan o det blir lite jobbigare att andas...men jag stog ut .. ska dit en timme till i morgon innan svedala..måste börja allvar igen med att ta mig till gymmet.. har vatt slappt med det nu med all förkylning man dratt på sig... men nu är det bara att bita ihop och asa sig dit så man kan röra på sig litta...








Dagens bilder fick bli en på mig och en på min kära Thord =) som ni ser håller vår blomma på att dö.. någon som har något bra tips för att få den att hitta livs glädjen igen?



Go natt gott folk dax att krypa ner och somna till en film...

Kommentarer
Postat av: Cleo Zatch

Tjenahejsan!

Flytta på blomman och kolla om det är läget den står i som den inte gillar?

/Cleo

2009-03-01 @ 00:01:15
URL: http://www.metrobloggen.se/cleozatch
Postat av: Anonym

prova ge den vatten, stackars blomma är säkert uttorkad...

2009-03-01 @ 10:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0