Snö





Se det snöar se det snöar =)
 var länge sen vi faktiskt hade så här mycket snö så jag och syster tog på oss en massa kläder och gick ut och gick en runda riktigt härligt... mysigt med all snö.. man får passa på för den brukar vara borta lika snabbt som den kom...
Men dom har faktiskt lovat att det ska hålla i sig litta men vi får väl se..litar inte på vad dom säger på väderleksraporten..

Ifall snön ligger kvar i morgon blir det mindre skoj att jobba.... eftersom jag jobbar som chafför är det inte så roligt att vara ute på vägarna om det är sånt här väder men vi får vänta och se.. dom stora vägarna blir nog inga problem det är de mindre jag oroar mig för...

Har inte varit på gymmet på två dagar nu skulle dit igår men mådde inte alls bra hade feber och sånt så stannade hemma tog två alvedon och gick och la mig 19:15 och sov sen till klockan ringde 06:00
febern har hållt i sig även idag så blev ingen tränning idag heller .. dock en promenad ute i snön..får se hur det ser ut i morgon ...

nu ska jag duscha tror jag och hoppa ner i sängen  har inget bättre för mig...Thord är och meckar litta uppe på macken med johan och mange så han kommer väl hem sen någon gång... han har ingen nyckel så kan inte låsa.. lite jobbigt faktiskt.. tycker inte om att ha olåst eftersom vi bor nere (radhus) så känns det inte säkert...så får hålla mig vaken tills han kommer iallfall....












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0