fredag morgon



Fredag morgon och man sitter här hemma och väntar på klockan ... jag ska köra in till malmö och möta linda vid åtta...
Sen ska vi ta oss ner till olje hamnen i malmö jag vet var det ligger men inte hur jag ska komma dit=)
vi ska gå på utbildning på adr .... HELA HELGEN helt galet... man brukar längta till helgen då man kan sova länge gå runt i mjukis kläder halva dagen och inte göra något vettit alls men så blir det icke denna helgen...


ikväll kommer hanna... vi ska kränga och snacka skit... =)


ikväll blir även tredje dagen på gym denna veckan.. känns rätt skönt att man kommit igång litta..

nä nu ska jag borta tänderna och gå till bilen... ha po er

Kommentarer
Postat av: Emelie

Fin blogg du har :)

2009-02-01 @ 13:39:25
URL: http://tenshii.blogg.se/
Postat av: Anonym

ohälsosamma vi var...

2009-02-03 @ 21:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0