Lördag

Skönt det är med helg har fan längtat efter den hela veckan... I går åkte man hem efter jobb gjorde sig klar och litta sånt sen åkte vi till svedala som vanligt på helgen =) var ju meningen att thord och benny skulle hämta hem den nya bilen idag men säljaren ringer och säger att det är full snö storm där uppe så han kan inte köra till mötesplates... litta trist eftersom dom sett fram emot att få hem bilen.. får väl se i morgon hur vädret är då=)

Jag har precis krängt i mig en macka och sitter och surfar lite... ska snart köra och träffa angelica vi ska ut och Gå..  vi ska röra på oss de ni haha=) det händer inte för oftan för min del s..=)
Men jag ska faktiskt köpa gym koretet på måndag,, eftersom det var lön i går så är det lika bra att köpa det medans pengarna finns där annars lägger jag det på något annat istället=)

tänkte jag skulle hem till mamma en dag i veckan och kolla in litta mönster och sånt till klänningar =) jag ska ta fram mina sy kunskaper  haha om jag har några åter står att se=)

Nästa helg ska jag gå på ADR tror jag det hette utbildning... så jag får köra farligt gods som typ spolarvätska fat och oljefat med mera... får se hur det går ska bli gött iallafall så jag vet att jag kör lagligt sen=)
Kursen skulle vara fredag lördag och SÖNDAG shiit hur nu det ska gå.. jag ska till törringe på lördag kväll och festa o svänga på dom lurviga ... men lovade birgitta att jag skulle komma på söndag så det är bara att dra upp röven ur sängen=) hon sa jag skiter i om du e bakis bara du kommer då det är gött ju=)

Nä nu ska jag gå ut och se vad Thord har för sig i garaget..  haj o ivaj

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg! besök gärna våran och ge tips vad du vill att vi skriver om! :)

2009-01-29 @ 20:39:21
URL: http://amandajennyfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0