Måndag..

Ja snart har januari månad gått förbi och mycket till vinter har vi inte haft... vet ifan om jag tror att det kommer någon...

På fredag är det iallafall lön... och det e skönt..

Går på min medecin för mag katarr och idag var första dagen utav tre som jag inte fick huvudvärk av den så det var skönt... ska äta den i 10 dagar till så hade vatt jobbigt att gå med huvud värk dom dagarna.

Den 31 ska jag till Törringe  då blir det litta fest iallafall... ska dricka cider och lyssna på dansband =) 

Nu har jag bakat kakor... gjorde en kladd kake deg och hällde den i muffins formar.. tar inte lika lång tid i ugnen då villket gör att man kan kränga dom fortare=) sen efter det kokade jag makaroner och stekte köttbullar... som skulle bli matlåda tills i morgon en till mig och en till thord.... =) kokade även ägg till han som han kan ha till frukost snällt va =)
(tänk på baktanken thord ) hahaha=)

Thord är inte hemma så funderar på att gå och lägga mig.. sjukt tradigt att sitta här själv.. men roligt för han att han fått lite nya vänner här i byn...=)





Hittade en gammal sommar bild...  vill ha sommar NU=)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej. Du, tills inte denna Fredan men nästa, kan du baka sånna muffinskladdkakor då? -om du vill kan jag göra pannkakstårta till oss??Isåfall så ring nån dag innan och säg vad du vill ha i:)

2009-01-20 @ 18:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0