Morgon.



Har inte sovigt så bra i natt kan jag ju säga.. har haft många funderingar och tankar som fart runt i  huvet på mig...

jag vet vad jag har sagt och det står jag för... om ni hade varit inntreserade av att höra sanningen så hade ni kunnat fråga mig men i stället hittar ni på er egen sanning... och ni väljer vad ni ska tro på.

Så fegt att sätta han i mitten... eller det är kanske det  ni vill för ni vet att det blir "problem" mellan oss då... försök inte komma åt mig genom han det är bara så sjukt fegt..

* det EN gör det gör sen alla
*Snacka skit det gör  alla så stå för det...
*det en tycker och gör . det hänger alla andra med på.....


försök inte att förstöra för det lyckas aldrig...


Jag hörde allt du sa och jag förstår även om du inte tror att jag gör det.... men jag ska köra iväg nu iallafall behöver rensa tankarna behöver tänka på allt jag har i huvet så får vi se sen......





Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hoppas det löser sej

2009-01-25 @ 15:46:12
URL: http://littlefootprints.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0