Måndag.


Idag har jag varit på vårdcentralen har sjukt ont halsen kan inte svälja och det gör ont bara jag andas.. Jag hade inflamation i svaljen och mina mandlar ...mandlarna var stora som mamma skans köttbullar...Och det är inte skönt kan jag säga... jag är ledig fram till onsdag men ringde linus och sa att jag inte kommer de andra dagarna heller för doktorn sa att det kunde ta en vecka eller mer att bli av med det och att jag ska vila halsen..  lycka till säger jag.. jag snackar ju fan skit mycket  hehe=)

Men hade bestämmt med lissan för en månad sen att vi skulle till turning torso eller hur det stavas :P och bli fotad idag  så det var bara att stoppa huvet fullt av alvedon nässprej och halstabletter och åka in där... och LISSAN det ligger vid bo 01 och inte vid nya arenan hahaha=)  Kanske lägger in bilderna sen...







I Lördes var vi på bröllop det var lina och henkes dag=) var ute på svaneholms slott en fin snabb sermoni...Efter vigslen var det kaffe och kaka hemma hos dom i skurup för släkt och vänner... Och när det folket som skulle hem hade gått satt vi o tog det lungt en stund .... klockan fyra drog vi och käkade kina mat.. jätte trevligt... Efter maten var det fest jag och thord hade inte fått veta att det var maskerad så vi var oss själva medans dom andra bytte om...

 några bilder från kvällen...






Jaa där finns ju litta fler bilder men pallar inte lägga upp alla här...


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jenny, jag vill ju se nyårbilden på mej o mina kära bror ^^

2009-01-05 @ 22:15:35
URL: http://littlefootprints.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0