Bebis=)


Kan inte sluta att ha världens största leende på läpparna idag, jag och thord har utökat våran lilla familj idag med en liten kille som e 8 veckor och av ras jack russel... =)

har pratat om att skaffa hund ett tag, det är väl mest jag som tvekat det är ett stort ansvar som kräver en massa tid och energi.. men idag satt vi och kollade på blocket och bestämmde oss för att ringa på en annons och vi skulle köra dit och titta ... men när man väl var där och såg det lilla livet kunde man inget annat än att bli kär....  vi ska hämta hem våran bebis på lördag... ska bli så roligt... hoppas veckan går riktigt snabbt....=)

i morgon ska jag ut och handla lite saker till våran lilla kille... det är lite saker som man behöver innhandla som tex mat/vatten skål en korg där han kan nanna tryggt och någon rolig leksak att fördiva tiden med... även lite andra bra att ha saker som bajs påsar, godis, klo sax  galler ja jag hittar nog en massa bra  saker  ... kanske låter lite töntig men ska bli mysigt att handla lite saker, det kommer göra det hela lite mer verkligt eftersom han inte e här försen på lördag... kan inte riktigt fatta det än =)


Våran jerry

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh gud så söt, lycka till med allt.

2009-07-19 @ 22:54:51
Postat av: Anonym

ja söt är han lycka till

2009-07-19 @ 23:08:23
Postat av: Anonym

Hoppas du lägger in mycket bilder så alla läsare kan följa den lilla charmknuttens uppväxt. Lycka till och grattis.

2009-07-20 @ 10:21:45
Postat av: Anonym

Ja jag vill med se fler bilder på honom! Så gulligt att ena ögat tittar åt ett annat håll!! :))

2009-07-21 @ 11:21:17
Postat av: Anonym

åh vilken sötis!:)

kika gärna in på min blogg och rösta vidare mig i en tävling!:)

2009-07-23 @ 21:04:57
URL: http://aammaanndaa.blogg.se/
Postat av: mika

hejsan jenny:) vilken fin blogg du har. jag undrar hur du fixar iordning den så fint:) jag är nämligen nybörjare, så kan inte redigt de där.

Undar om du skulle vilja ge mig lite råd

2009-07-24 @ 22:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0