Fredag



Ja det är fredag men vad spelar det för roll när man e ledig?

I morse när det var dax att ta ut jerry stog jag o tog på mig tröjan, och precis när jag drar den över huvet pissar by rackan i sängen... jävla skit... jaja det vara bara att ta ut han iallafall....  sen gick vi en runda o lekte med kompisen alice som bor en bit bort han tyckte det var super mysigt fast hon e mycket större, dom lekte fint.
sedan gick vi vidare ner till erik som e vetrinär skulle boka in en tid för 12 veckors vaccin men han hade semester stängt så det var bara att traska hem igen ...  startade disk maskinen  renbäddade sängen efter morgonens kisse olycka o sen slängde jag mig i soffan och här sitter man än...

ska till svedala en runda ikväll.. jerry ska få träffa ernie och elvis hoppas att det ska gå riktigt bra mellan dom...=)
jag vet inte än om vi stannar där över natten thord ska jobba i morgon med så.. har inte bestämt mig än med tanke ¨på lilla vovven... han e ju inte rums ren än, kanske bättre att sova hemma... jaja vi får se..

snart e det glamour på tv4+ sen efter det blir det kisse runda, sen duschen o sen svedala=)

haj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0