måndag


Måndag o vem bryr sig... man har ju semetser..=) jerry ligger här i soffan intill mig och tuggar på en tuggis... skulle jag resa mig o gå ställer han sig o piper. shit börjar han bli mammig eller e han bara sur för han inte kan komma ner från soffan själv o följa efter... hmm jaja  inget kiss o bajs inomhus íallafall o det är ju skönt=)

haft haft en jäkla huvud värk hela dagen, har inte orkat göra rent för mycket men har dock tvättat en maskin tvätt o hängt upp den.. sen har jag faktiskt sovigt middag en stund på soffan oxå mellan kisse runderna som e rätt täta nu när han ska bli rums ren...

thord jobbar 9-5 denna veckan så blir lite middag snart när han kommer hem...

nu måste jag ringa agria o fylla i lite nr som dom ska ha i försäkringen..

hejdå.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud så gullig han är.

2009-07-27 @ 22:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0