söndag


Det är redan söndag.. känns som man inte haft koll på varken dagarna eller tiden denna veckan när man har vatt hemma..  men i morgon ska jag jobba i allafall, denna veckan sen har jag semester i fyra villket ska bli skönt.
jag kan inte säga att jag e helt fri från smärtan för den lixom kommer och går, ena minuter har jag inte ont alls sen nästa timme har jag ont så jag kan gråta, men tyvär kommer det nog vara så ett tag framöver det är bara att kämpa på och bita ihop.

i veckan har jag jag inte gjort så mycket jag har som sagt vilat upp mig efter krocken och bara tatt det lilla lugna har suttit ute i solen de dagar det gått, ätit god grillad mat på kvällen när mannen kommit hem från jobb och sen har vi myst i soffan till någon halv dålig film...

Sen igår så åkte vi till svedala som vi brukar göra på helgen, blev lite cider chips och mycket gott skratt.... hade ni sett oss så hade ni nog trott att det var dårhuset nästa hahah....men va fan det bjuder vi på =)  känner mig inte alls bakis idag har precis krängt två mackor och coca cola och det brukar jag inte kunna dagen efter litta cider så jag känner mig mycket nöjd  med det=)

huset är rent tyst inte ens hundarna har synts till undra vart alla håller hus,,,, jag vet att thord ligger där nere och sover men resten av familjen då? sovmorgon kanske?

Dagens bild får bli på lilla ernie som ligger och nannar gott =)








Kommentarer
Postat av: Rebecca

Min bebis ju :)

2009-07-19 @ 16:50:56
URL: http://augustchild.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad är det för tapet i bakgrunden?

2009-07-21 @ 11:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0